Всичко казано до тук звучи логично има огромна доза истина ... но все пак не се връзва при мен. Значи вариант да се зацапва няма защото днес ходих до София (по работа) и на отиване праших доста яко по магистралата при наличие на сол, пясък киша и какво ли още не. Дори за момент не ми светна лампичката и абс-а си работеше безпроблемно. Обаче на едно баирче забоксувах и леко се плъзнах назад (умишлено) и хоп .. отново светна лампичката на абс и останах без абс.... Също наблюдавах, че се получава когато колата се плъзне нестандартно (примерно опънеш ръчната на лед и я завъртиш на 180 и повече градуси като във същото време даваш газ за да боксува). Тука едни професори остановиха, че абс е напълно изправен датчиците работят безпроблемно както и еку-то на абс-а. Ха сега иди разбери кой прав кой крив ... Според мен остава варианта за гадна връзка с някой от датчиците която проявява характера си само при изброените обстоятелства ама каква пък ще е тази връзка


Comment